Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα Τραπεζοκομία

 

 

Ο Χαλκιαδάκης Μιχαήλ γεννήθηκε στο Ηράκλειο το 1976.
Είναι απόφοιτος του Ξενοδοχειακού Τμήματος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ηρακλείου. Η επαγγελματική του εμπειρία της δύο τελευταίες δεκαετίες έχει αναφορά σε σημαντικές Ξενοδοχειακές Μονάδες στην Κρήτη. Οι θέσεις του Service Manager, του General Operation Manager και του Restaurant Manager σε πολυτελείς Ξενοδοχειακές Μονάδες και η εποπτεία των επισιτιστικών τμημάτων των επιχειρήσεων είναι αποτέλεσμα της επαγγελματικής του εξέλιξης, της συνέπειας και του πάθους του για το αντικείμενο.

Το 2013 απέκτησε την πρώτη του επαφή εμπειρία ως εκπαιδευτής σε ιδιωτικές σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων, ενώ τα τελευταία χρόνια είναι βασικός εκπαιδευτής στα ενδοεταιρικά σεμινάρια της Grecotel. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Επιπλέον δεξιότητες/σεμινάρια:

  • Σεμινάρια Οινολογίας (WSPC level 1),
  • HACCP
  • Barista
  • Γαλλικής Γλώσσας
  • Διαχείρισης Κρίσεων σε μονάδες επισιτισμού


Το ταχύρρυθμο πρόγραμμα Τραπεζοκομίας απευθύνεται σε Επαγγελματίες του τουρισμού – επισιτισμού, οι οποίοι επιθυμούν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους και επιζητούν την επαγγελματική καταξίωση και εξέλιξη τους μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης.

Στόχος του προγράμματος είναι οι Εκπαιδευόμενοι να εντρυφήσουν σε ενδεδειγμένες υπηρεσίες και μεθόδους σερβιρίσματος εδεσμάτων και ποτών. Να αποκτήσουν περαιτέρω γνώση και κατάρτιση, συνδυάζοντας τη δημιουργία φιλικού περιβάλλοντος με τη διατήρηση και αύξηση των πελατών στους χώρους εστίασης και αναψυχής. Να αποκτήσουν τους μηχανισμούς εκείνους που θα τους επιτρέπουν να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της εκάστοτε επιχειρησης.


Διδακτικές / Θεματικές Ενότητες του προγράμματος

  • Βασικές αρχές φιλοξενίας.
  • Φιλοσοφία service / Βασικές αρχές-στόχος-όραμα
  • Εργασιακές-επαγγελματικές σχέσεις
  • Service’s Management
  • Βασικά πρότυπα service πρωινό και δείπνο
  • Υποδοχή- service-αποχαιρετισμός σε Buffet
  • Διαδικασία εξυπηρέτησης a la carte restaurant
  • Διαχείριση-αντιμετώπιση παραπόνων
  • Service οίνου-champagne
  • Μετάγγιση-service ερυθρού οίνου
  • Banquet
  • Room service
  • Εισαγωγή στην εστιατοριακή τέχνη και τεχνική (ορισμός-ιστορική ανα-δρομή-τάσεις και εξελίξεις)
  • Διακρίσεις επισιτιστικών επιχειρήσεων
  • Εγκαταστάσεις (τμήματα-σχεδιασμός & διακόσμηση-υγιεινή και ασφά-λεια)
  • Εξοπλισμός επισιτιστικής επιχείρησης (έπιπλα- σκεύη- λινά)
  • Οργανόγραμμα-Σύνθεση προσωπικού(καθήκοντα- ατομική υγιεινή-εμφάνιση-ασφάλεια και υγιεινή-αμοιβες-Σ.Σ.Ε.)
  • Περιγραφή εργασίας τραπεζοκόμου
  • Τρόποι σερβιρισματος
  • Γεύματα (κύρια-δευτερέυοντα-τακτικά και έκτακτα)
  • Σύνθεση κάρτας εστιατορίου
  • Οργάνωση εκδηλώσεων και δεξιώσεων
  • Ταμείο (φορολογικές υποχρεώσεις-έγγραφα-παραστάτικά)
  • Υπηρεσία Room Service –Mini Bar

 

 Μιχάλης Τραπεζοκομία

Loading...

Γραφείο Διασύνδεσης

Το Γραφείο Διασύνδεσης του ΚΕΚ Τουριστικών Επαγγελμάτων αποτελεί για εμάς ίσως την πλέον σημαντική οργανωτική δομή. Αναλαμβάνει την ανάπτυξη δημιουργικών σχέσεων με Αναπτυξιακούς Φορείς, με επαγγελματικές συλλογικότητες, με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση σε μια λογική ανίχνευσης αναγκών αλλά και προοπτικών συνεργασίας Λειτουργεί ως:

  • Βασικό εργαλείο για τη δημιουργία ενός τοπικού δικτύου σύνδεσης των δυνατοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού με τις ανάγκες των επιχειρήσεων
  • Υποστηρικτική δομή πληροφόρησης και σύνταξης των ατομικών σχεδίων δράσης των ανέργων και των καταρτιζομένων μας
  • Βασικός πυλώνας δημιουργίας επιστημονικών ομάδων έργου για τη σύνταξη και την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων Κατάρτισης και Εκπαίδευσης