Ταχύρρυθμο Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

 

 

Η Ιωάννα Σαραντοπούλου έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στην Αθήνα. Τα τελευταία χρόνια ζει στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.
Ως απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης και Οργάνωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων ΑΤΕΙ Αθηνών κατά τη διάρκεια της καριέρας της έχει συνεργαστεί με αξιόλογες Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα (Grecotel, Ρέθυμνο και Αθήνα – Όμιλος Δασκαλαντωνάκη, Όμιλος Ανδρεάδη - Χαλκιδική, ως διευθυντικό στέλεχος επισιτισμού, πολυτελή ξενοδοχεία – Ελούντα κ.ά).

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, του Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Η διδακτική της εμπειρία στον επισιτιστικό τομέα μετρά σε ιδρύματα και επιχειρήσεις, όπως το ΑΤΕΙ Αθήνας, ΙΕΚ Αναβύσσου, εκπαίδευση και κατάρτιση σε προσωπικό Ξενοδοχειακών Μονάδων και απασχολούμενων σε άλλες τουριστικές υπηρεσίες, ναυλωμένων σκαφών πολυτελείας. Υπήρξε αρθρογράφος στο περιοδικό Food Service σε θέματα Food and Beverage και συνεχίζει να αρθρογραφεί έως και σήμερα στο www.myreview.gr.
Από το 2008 διδάσκει τα μαθήματα του Food and Beverage Management στην Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης του Υπουργείου Τουρισμού, στον Άγιο Νικόλαο, ενώ τα τελευταία 3 χρόνια ασχολείται και με την συγγραφή επιστημονικών πονημάτων σχετικών με τον Τομέα του Τουρισμού .
Είναι συνεργάτης της Taste Academy στον τομέα του Food and Beverage Management και αξιολογήτρια του οργανισμού Πιστοποίησης ACTA .
Απευθύνεται σε μεσαία και υψηλόβαθμα στελέχη Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων που διοικούν επισιτιστικά τμήματα.

Στόχος του προγράμματος αποτελεί η κατανόηση της έννοιας Προϊόντος – Υπηρεσίας και η κατάρτιση των στελεχών σε θέματα μάρκετινγκ υπηρεσιών, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της εκάστοτε επιχείρησης.

Διδακτικές / Θεματικές Ενότητες του προγράμματος (στο πεδίο αυτό αναφέρετε συνοπτικά τις ενότητες που θα διδάξετε στα πλαίσια του προγράμματος).

  • Εισαγωγή – Έννοιες
  • Ταξινόμηση των υπηρεσιών
  • Μοντέλα μέτρησης ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών
  • Πως ο εργαζόμενος διαμορφώνει το προϊόν;
  • Εσωτερικό μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός διαδικασιών εξυπηρέτησης
  • Ανάπτυξη νέων υπηρεσιών
  • Ανάπτυξη τεχνικών επικοινωνίας για την προώθηση του προϊόντος
  • Ασκήσεις , και εφαρμογές μελέτης περίπτωσης για την βαθύτερη κατανόηση του θέματος

Loading...

Γραφείο Διασύνδεσης

Το Γραφείο Διασύνδεσης του ΚΕΚ Τουριστικών Επαγγελμάτων αποτελεί για εμάς ίσως την πλέον σημαντική οργανωτική δομή. Αναλαμβάνει την ανάπτυξη δημιουργικών σχέσεων με Αναπτυξιακούς Φορείς, με επαγγελματικές συλλογικότητες, με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση σε μια λογική ανίχνευσης αναγκών αλλά και προοπτικών συνεργασίας Λειτουργεί ως:

  • Βασικό εργαλείο για τη δημιουργία ενός τοπικού δικτύου σύνδεσης των δυνατοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού με τις ανάγκες των επιχειρήσεων
  • Υποστηρικτική δομή πληροφόρησης και σύνταξης των ατομικών σχεδίων δράσης των ανέργων και των καταρτιζομένων μας
  • Βασικός πυλώνας δημιουργίας επιστημονικών ομάδων έργου για τη σύνταξη και την υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων Κατάρτισης και Εκπαίδευσης